Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Szasz

SOGI: 60289

profesjonalista

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 831
  Wysłany: Sob Paź 08, 2011 6:57 pm     

tylko 1 na maxa seria te oddechy to jest 1 seria to jakby przerwa wewnątrz serii i za tydzień bijemy nasz wynik albo większą sztangą albo więcej powt z ta samą jak nie damy rady to inne ćw za tydzień robimy
 
 
       
BigCityLover

SOGI: 7221

MASTER
Born sinner


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1957
  Wysłany: Nie Paź 09, 2011 3:53 pm     

To tez nie ejst do konca tak jak piszesz, zmieniasz ćwiczenie dopiero jak wyczujesz stagnacje jeden niepobity rekord o niczym nie swiadczy zreszta cwiczenia/dni rotuja co 2 tygodnie nie co tydzien.

@tripple: wykonujesz jedna serie rest pause(zasadnicza) na jedna partie i jedna partie na treningu z tym że ta partia będzie trenowana nie za tydzien tylko za dwa treningi czyli raz lub dwa razy w tygodniu zalezy jak wyjdzie.

Generalnie nie da się tego systemu wytlumaczyc w 3 zdaniach jest duzo czytania polecam stronki:

www.powerbuilding.pl
www.intensemuscle.com
_________________
"Więcej warta jest wolność
każda, niż klatka w szmaragdach"
 
 
       
Szasz

SOGI: 60289

profesjonalista

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 831
  Wysłany: Nie Paź 09, 2011 3:58 pm     

nie zmieniasz jeśli nie pobijesz na następnym treningu na inne ćwiczenie i tak samo z tym nowym jak nie pobijesz za którymś tam razem to znowu nowe
 
 
       
Szasz

SOGI: 60289

profesjonalista

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 831
  Wysłany: Nie Paź 09, 2011 4:01 pm     

wyraźnie jest napisane " jeśli nie uda wam się pobić rekordu na następnym treningu robicie inne ćwiczenie "
 
 
       
triple_ex 

SOGI: 765

MASTER
Natural Freak


test: PowerXsport
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 1759
  Wysłany: Nie Paź 09, 2011 11:04 pm     

nie lapie tego nadal z tym chyba, czyli na moje rozumowanie wychodzi tak, ze jesli w pewnym momencie nie da rady pobic rekordu, to w nastepnym treningu gdzie przypada np klatka, stosuje inne cwiczenie tak ?
_________________
' Mind is everything, if you don't believe you can do something, then u cant ' - Green Kai.
 
 
       
BigCityLover

SOGI: 7221

MASTER
Born sinner


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1957
  Wysłany: Pon Paź 10, 2011 8:28 am     

Mowiac w skrocie w rozpisce 3 dniowej dzielisz partie na dwie grupy A i B. W kazdej z tych grup kazda partia ma tylko jedno cwiczenie. Ukladasz 3 warianty dla kazdej grupy w kazdej z innym cwiczeniem np.

a1) Klata barki triceps czworki : wyciskanie plasko, wyciskanie na maszynie hammer, francuskie. suwnica

a2) Wyciskanie skos, Wyciskanie hantli siedzac, Wyciskanie wasko, Przysiady

a3) Inne cwiczenia niz w A1 i A2

To samo dla treningu B. Nastepnie w tygodniu mamy system rotacyjny czyli ta sama partia jest trenowana raz lub dwa razy w tygodniu a cwiczenie powtarza sie dopiero za 2 tygodnie

1 tyg) pon - A1, sr- B1, pt- A2
2 tyg) pon - B2, sr- A3, pt-B3
3tyg) pon - A1....

Taka rotacja ma zapobiec przemeczeniu CNS gdyz na kazdym trningu trenujesz na maksa i starasz sie pobic rekord. W przypadku gdy danego rekordu ciezarowego lub powtorzeniowego nie mozesz pobic przez jakis czas tj. zauwazasz stagnacje zmieniasz cwiczenie w jednym dniu np gdy w palskiej nie idzie nam to zmieniam w A1 na hammer a reszta bez zmian.
_________________
"Więcej warta jest wolność
każda, niż klatka w szmaragdach"
 
 
       
triple_ex 

SOGI: 765

MASTER
Natural Freak


test: PowerXsport
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 1759
  Wysłany: Pon Paź 10, 2011 9:46 am     

no to teraz lapie temat, przeanalizuje se to jeszcze i moze sie na to porwe : )
_________________
' Mind is everything, if you don't believe you can do something, then u cant ' - Green Kai.
 
 
       
Szasz

SOGI: 60289

profesjonalista

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 831
  Wysłany: Pon Paź 10, 2011 10:56 am     

i jaki ma sens robienie np 3 treningów i za każdym razem bez pobicia rekordu? myslisz ze ajk raz nie uda się drugi raz tez też nie to za 3 się uda?
 
 
       
BigCityLover

SOGI: 7221

MASTER
Born sinner


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1957
  Wysłany: Pon Paź 10, 2011 11:23 am     

Mysle ze jednego dnia mozesz byc niewyspany, niedojedzony, zdenerwowany nie wiem jest tysdiac okolicznosci ktre moga sprawic ze nie pobijesz rekordu w danym dniu jeden saby trening to nie stagnacja i nie przekonasz mnie ze jest inaczej :mrgreen: :!:
_________________
"Więcej warta jest wolność
każda, niż klatka w szmaragdach"
 
 
       
Szasz

SOGI: 60289

profesjonalista

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 831
  Wysłany: Pon Paź 10, 2011 12:53 pm     

niech Ci bedzie :mrgreen:
 
 
       
triple_ex 

SOGI: 765

MASTER
Natural Freak


test: PowerXsport
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 1759
  Wysłany: Pon Paź 10, 2011 10:56 pm     

ale dalej mnie nie pryekonuje to ze jak robilem po 3 cwicyenia przkladowo na klatke i w kaydzm 3-4 serie

to tu ma mnie robic tylko 1 cwicyenie w 3 seriach jedna po drugiej ? lokurvaa
_________________
' Mind is everything, if you don't believe you can do something, then u cant ' - Green Kai.
 
 
       
Szasz

SOGI: 60289

profesjonalista

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 831
  Wysłany: Pon Paź 10, 2011 11:18 pm     

1 cw w 1 serii z przystankami te wprowadzające robisz normalnie
 
 
       
triple_ex 

SOGI: 765

MASTER
Natural Freak


test: PowerXsport
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 1759
  Wysłany: Pon Paź 10, 2011 11:32 pm     

wprowadyajace czyli masz na mysli jakies 3 serie rozgrzewkowe ? pozniej ta seria prawidlowa i to jest wszystko na dana partie ? czyli jedno cwiczenie z 3 seriami poprzedzajacymi i jedna prawidlowa, cos jak stosowal Dorian Yates ? i pozniej przechodzisz do nastepnej partii tj np barki ?
_________________
' Mind is everything, if you don't believe you can do something, then u cant ' - Green Kai.
 
 
       
BigCityLover

SOGI: 7221

MASTER
Born sinner


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1957
  Wysłany: Wto Paź 11, 2011 7:11 am     

triple_ex napisał/a:
wprowadyajace czyli masz na mysli jakies 3 serie rozgrzewkowe ? pozniej ta seria prawidlowa i to jest wszystko na dana partie ? czyli jedno cwiczenie z 3 seriami poprzedzajacymi i jedna prawidlowa, cos jak stosowal Dorian Yates ? i pozniej przechodzisz do nastepnej partii tj np barki ?


Tak jak mowisz. Dogg Crapp tez jest treningiem o wysokiej intensywnosci, robisz malo cwiczen malo serii ale czesciej niz raz na tydzien.
_________________
"Więcej warta jest wolność
każda, niż klatka w szmaragdach"
 
 
       
triple_ex 

SOGI: 765

MASTER
Natural Freak


test: PowerXsport
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 1759
  Wysłany: Wto Paź 11, 2011 8:53 am     

eeee no to sie zabawimy : D dzieki : ) jestescie najsupermistrze :oops: :twisted: :twisted:
_________________
' Mind is everything, if you don't believe you can do something, then u cant ' - Green Kai.
 
 
       
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

theme by chariot.pl
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 9