Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
chriss-ok

SOGI: 534

świerzak

Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 18
  Wysłany: Śro Wrz 24, 2014 5:56 pm   Ręce Jak Armaty by Layne Norton  

Trening Layna na łapy ,całkiem fajny polecam.



Kiedy pierwszy raz zacząłem treningi moje ręce miały tylko 12in obwodu.Obecnie mierzą 47cm jak dla naturalnego zawodnika jest to całkiem dobry rozmiar.Więc jak zbudowłem takie ramiona?
Przeczytaj jak tego dokonałem.

Obrazek

Wciąż pamiętam jak by to było wczoraj.Schodziłem do piwnicy aby ćwiczyć bicepsy odważnikami z piaskiem.
Miałem wtedy zaledwie 14 lat i nie miałem żadnego pojęcia o treningu kulturystycznym,wiedziałem jedynie jak robić bicepsy.Unoszenie ramion na bicepsy było jedynym ćwiczeniem jakie robiłem przez 8 miesięcy.Jedyne czego chciałem to wielkie ramiona.

Zdobyta przez lata wiedza na temat treningu i suplementacji pozwoliła mi na zbudowanie jeszcze większych ramion.Musze przyznać ,że ramiona śą moją najmocniejszą partią i zawsze idealnie odpowiadały idealnie treningom.Uważam ,że nie jest to zasługa jedynie dobrej genetyki.Dobry gen pomaga ale cieżki i odpowiedni trening jest najważniejszy aby osiągnąć potencjał.

Powiększ (rzeczywiste wymiary: 514 x 720)Obrazek

JAK ZBUDOWAŁEM 48cm RAMIONA.

Nie jestem zbyt wielkim zwolennikiem wielko objętościowego treningu lub HIT uważam ,że oba działają na mały procent populacji gdzie na większość działa najlepiej coś pomiędzy umiarkowaną ilością serii.

Zauważyłem ,że takie rozwiązanie sprawdze się wyłącznie w trenignu bicepsów i tricepsów.Napewno większość nie zgodzi się z tym poglądem, nie do końca rozumiem dlaczego tak akurat jest ale to poprostu działa.
W trenignu robie ok 8-10 serii na bicpes i tricpes do upadku.Nie wiem do końca dlaczego ale moje ramiona zawsze rosły lepiej jak robiłem je na oddzielnej sesji treningowej.Kiedy zaczynałem college moje ramiona miały obwód 42cm na koniec roku wynosiły już 44cm.Stosowałem ten trening aż do zawodów, po zawodach zmieniłem trening i starałem się robić je z innymi partiami.Moje ramiona w tym 6 miesięcznym okresie nie urosły nawet o centymetr.Ponowinie zdecydowałem się wrócić do dawnego treningu co spowodowałemo ,że w ciągu 4 miesięcy moje ramiona urosły ok 1,5 cm.

Obrazek

TEORIA DLACZEGO TEN TRENING SIĘ AKURAT SPRAWDZA!!

Mam swój pogląd na to dlaczego ten trening przynosi rezultaty.Popierwsze moja suplementacja jest odpowiednia i zawsze utrzymuje siebie w optymanej regeneracji co pozwala na dojście do siebie po ciężkich treningach.Kolejnym powodem jest intensywność.Kiedy robiłem biceps z plecami i triceps z klatką byłem ograniczony przez czas poprzez większe poświęcenie czasu na trening większej partii.
Trenując ramiona na jednej sesji ma dwa plus.Pirwszy plus jesteśmy silniejsi niż jak trenujemy je po plecach lub klatce.Drugi plus jest taki ,że mamy lepsze nastawienie na daną partie.Oddzielając sesje na odzdzielny trening ramion można poświęcić więcej intensywności na ich trening.Trenowanie bicepsa i tricepsa razem powoduje lepsze napompowanie tych partii.Zawsze uważałem ,że dobra pompa to dobry trening więc zawsze robie superserie w treningu ramion,to powoduje większą intensywność oraz trening trwa krócej.

Oto moje dwa najbardziej ulubione i sprawdzone treningi ramion.

Obrazek

TRENING PIERWSZY

Francuskie uginanie siedząć zza głowy-2 serie 6-12 powtórzeń
w superserii z uginaniem sztangi stojąc 2 serie 6-12 powtówrzen
(Wszystkie serie do upadku).

Uginanie linki wyciągu zza głowy 2 serie 8-15 powtórzeń

w super serii z uginaniem łamanego gryfu na modlitewniku 2 serie 6-12 powtórzeń.
(Wszystkie serie do upadku).

Ściąganie linki wyciągu w dół odwrotnym chwytem jednorącz 2 serie 6-12 powtórzeń w super serii z uginaniem hantli jednorącz w opraciu o kolano 2 serie 6-12 powtórzeń
(wszystkie serie do upadku)

Kickbacks jednorącz hantlą 1 seria do upadku 8-15 powtórzeń
w super serii z jedną serią unoszeniem gryfu metodą 21(do upadku)


Powiększ (rzeczywiste wymiary: 478 x 720)Obrazek

TRENING DRUGI

Uginanie francuskie na ławce ze skosem ujemnym leżąc 2 serie 6-12 powtórzeń
w super serii z uginaniem sztangi 2 serie 6-12 powtórzeń
(wszystkie serie do upadku)

Ściąganie linki wyciągu oburącz stojąc w dół 2 serie 6-12 powtórzeń
w super serii z uginaniem hantli 2 serie 6-12 powtórzeń
(wszystkie serie do upadku)

Ściąganie linki wyciągu chwytem odwrotnym(podchwytem) w dół stojąc 2 serie do upadku 6-12 powtórzeń
w super serii z uginanie hantli jednorącz na modlitewniku 2 serie 6-12 powtórzeń


Kickbacks na wyciągu 1 seria do upadku ilość powtórzeń 8-15
w super serii z uginaniem na wyciągu 1 seria do upadku 8-15 powtórzeń

DODATKOWE RADY:

-Polecam robić trening numer jeden aż do zastoju ,później można zastosować drugi trening.Nie polecam jechać tym treningiem na diecie
przed zawodami kiedy organizm jest na ujemnym bilansie kalorycznym.

-Stosuj zawsze pełen zakres ruchu

-Nie bujaj się oraz nie używaj innych części ciała innych niż trenowane.

-trzymaj łokcie w miejscu

-rób powtórzenia powoli

21 Rób tak:
Zaczynaj od połowy górnej częśći ruchu zrób siedem połowicznych powtórzeń.Nastepnie zrób siedem całych powtórzeń w pełnym zakresie.
Na zakończenie zrób siedem powtórzeń dolnego zakresu ruchu.



Teraz przygotuj się aby naładować swoje ramiona mięsem. :D
 
 
       
VSOP 

SOGI: 0

profesjonalista


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 615
  Wysłany: Śro Wrz 24, 2014 7:53 pm     

Moglbys napisac ze skopiowales to z animala autorstwa Kuchara
_________________
Train like a champion today
 
 
       
666

SOGI: 597860

z piekła rodem

Pomógł: 68 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 8039
  Wysłany: Czw Wrz 25, 2014 11:14 pm     

VSOP napisał/a:
Moglbys napisac ze skopiowales to z animala autorstwa Kuchara


Dzieki za podpis.

Autor ma 200tematu ma 200sogow .

a i moze on jest i Kucharem, kto wie...
_________________
Power X Sport Team
 
 
       
chriss-ok

SOGI: 534

świerzak

Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 18
  Wysłany: Pią Wrz 26, 2014 5:53 pm     

Przepraszam zapomniałem dodać :P , glowne chodzi o to ze trening jest naprawde dobry.
 
 
       
chriss-ok

SOGI: 534

świerzak

Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 18
  Wysłany: Pią Wrz 26, 2014 5:54 pm     

A prawdziwym autorem jest Layne Norton.
 
 
       
666

SOGI: 597860

z piekła rodem

Pomógł: 68 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 8039
  Wysłany: Sob Wrz 27, 2014 12:03 am     

Dobrze jest , liczy sie praca. Autor to tam uboczna rzecz jak dla mnie.
_________________
Power X Sport Team
 
 
       
ziemniakman 

SOGI: 8

świerzak

Wiek: 31
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 8
  Wysłany: Śro Lut 18, 2015 9:49 am     

A mówią ,że bez dobrego sprzętu cięzko idzie ćwiczyc. . .
 
 
       
666

SOGI: 597860

z piekła rodem

Pomógł: 68 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 8039
  Wysłany: Śro Lut 18, 2015 9:54 pm     

Najlepszy sprzet to sztanga i sztangielka.
_________________
Power X Sport Team
 
 
       
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

theme by chariot.pl
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 9